CounterPsyOps

 

Satellite companies Nilesat and Arabsat have stopped broadcasting Syrian television stations in a clear act of hostility against the Damascus government.

The operators took Syria’s state television channel as well as pro-government channels al-Ekhbaryah and al-Dunya off air on Wednesday shortly after a meeting of Arab League ministers in Cairo.

In June, the Arab League asked satellite operators Nilesat and Arabsat to shut down Syrian TV signals.

The operators, however, continue broadcasting Syria’s anti-Damascus television channels.

The Syrian government has slammed the move as an attempt to silence the Syrians, stressing that it is in violation of media ethics.

View original post 125 more words

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s